fredag 19. september 2014

Høsten 2014 - Lek og klæsj med Mixed Media - Kursholder: Arnlaug


Vi er kjempeglade for at hun kommer til oss for å holde kurs.  Vi kjenner flere som har vært på kurs med henne før, og de er fulle av lovord!  Gjett om vi gleder oss til dette!

Her er det Arnlaug skriver om seg selv og kurset sitt:

Illustrasjonsfoto lånt fra Arnlaugs blogg


Hei! Eg heiter Arnlaug og eg er 32 år og fra Stord. Her bur eg sammen med mannen min og to små snupper og valpen vår:-) Eg har holdt på med scrapping sidan 2008 og blir meir og meir hekta. Eg elsker denne hobbyen siden den er perfekt for og bevare minner samtidig som ein skaper kunst! Scrapping får meg til å slappe skikkelig av og "rømme" litt fra den travle kvardagen:-)


Eg lager stort sett LOer, men prøver meg litt på art-journaling. Project life sider og kort innimellom. Sidene mine er veldig varierte og eg har ingen "fast" stil. Eg blir inspirert av utrulig mange ulike scrappere og elsker og prøve ulike teknikker. Men eg må vel sei at dei sidene som er kjekkast å lage er dei i mixed-media stil. Det er så utrulig gøy å berre leke og klæsje uten at noko blir "feil".

Eg er så heldig og få væra med i fleire designteam. Eg er DT hos Project life Norge, The Color Room og CSI.

Bloggen min kan du sjekke ut her.

Lørdag kl 14.00

Så litt om kurset:

Siden det er mixed media som er det som ligger hjertet mitt nærast blir det ein LO i denne stilen. Det som er bra her er at dåke kan bruke mykje eller lite maling, blekk og andre medium, bruke sterke eller rolige farger - ja lage ei side som er DI! Eg ønsker ikkje at alle skal gå ut etter kurset med identiske sider, så eg lager til eit grunn kit og tar i tillegg med litt ulik pynt, masse sprayar og maling:-)

Gleder meg til å treffe dåke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar